rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

Öppna din dörr

Av Mita - 20 maj 2010 06:49

Har varit ute och gått en skön promenad i Bromma, jag har gått uppe bland bostadsområden och attans vad lummit och fint det är, varje hus ligger inbäddade i grönska, satt även en stund i en jättevacker odlingskoloni.

Hoppas verkligen att folk njuter av vad som finns bakom knuten.

  

 
 
riesling

riesling

20 maj 2010 08:28

Det är verkligen jättefint i Bromma.
En av mina vänner bor där med sin familj och jag vet att i alla fall dem varje dag känner sig lyckliga över att få bo där!

http://riesling.bloggplatsen.se

 
skånepågen

skånepågen

20 maj 2010 09:40

Sån tur att flygresan gick bra. Sthlm min gamla hemstad, Bromma min födelseort. Brommaplans tunnelbanestation har jag köat många ggr på perrongen under rusningstid till skolan inne i stan.
Sthlm är en vacker stad men också förorterna har sin charm att turista i. Att bo där har jag tröttnat på för länge sedan. Har blivit en allt för stressig och hård stad.
Men en fin huvudstad, det har vi.

http://aake.bloggagratis.se

 
katsura

katsura

20 maj 2010 11:12

Du klarade flygturen ! Ja, ens rädslor är till för att övervinnas - skam den som ger sig :) Stockholm är fantastiskt den här tiden. NJUT!

http://katsura.bloggplatsen.se

 
Trollpackan

Trollpackan

20 maj 2010 15:30

Ja, alla behöver stanna upp ibland och bara andas, titta och njuta.
Kalasväder har du idag iallafall, när du är här på trakten;)

http://www.trollpackan.bloggplatsen.se

 
Ammis

Ammis

20 maj 2010 19:34

Det är lätt att bli hemmablind. Det gäller att stanna upp och se sig omkring. Trollhättan är en mycket vacker stad, allra helst på sommaren. Göta Kanal rinner ju igenom och vi har stora fall och mycket vacker natur nära stan, ja nästan i stan kan man säga. När jag åker igenom brukar jag faktiskt tänka att jädrar vad fint det är. Hoppas ditt möte blev bra med alla "kvinns" ;0) KrAMelikram

http://ammis.bloggplatsen.se

 
Riitta

Riitta

23 maj 2010 13:38

Visst är det fint i Stockholm och dess omnejder. Många vackra vattenhål att vila blicken vid, både i stan och utanför. Men på samma sätt kan jag uppleva andra ställen också: oh, vad fint det är här. Det finns så mycket vackert att upptäcka och uppleva nästan överallt. Som Öland som jag bara besökt en enda gång för över 30 år sedan.

http://riittas-ordbilder.blogglatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Skapa flashcards