rocotopeppers

Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Mita - 3 februari 2009 17:55

Fick idag ett telefonsamtal till jobbet av en kund, och fick en sådan fruktansvärd utskällning att jag blev helt ställd.

Försökte att förklara men han bara skrek på den grötigaste smålandskan att jag minnsan har lurat honom.

Talade med en lugn stämma men då blev han ännu mer förbannad och sa att on jag inte fixade detta, ja då jävlar skulle han minnsan se till att.....

-att vadå? frågade jag

Du har lurat mig, svarade han

-att vadå, frågade jag igen.

Jag avslutade samtalet med att säga att jag kommer förbi imorgon så får vi reda upp detta.

Så imorgon vet ialla fall jag vad dagen kommer att bjuda på............

Av Mita - 3 februari 2009 17:51

Kineserna har fått ett väldigt dåligt beteende ang skall, det ska skälla i tid och otid, när jag kommer hem efter jobbet så är det 10 minuters hysteri.

Försöker att bara ignorera vovvarna tills att de lugnat ner sig och därefter hälsa, men det funkar inte.

Råkar någon stackare gå förbi tomten så ska det skällas i högan sky och för att inte tala om när någon kommer på besök, ja då är det helt galet.

Vad gör jag för fel?????????

Av Mita - 3 februari 2009 13:23

så vackert mellan en hop av moln när jag körde över bron vid 12.30 tiden,

Det var som en jättestark ljusstråle dök ner i Kalmarsund, hade naturligtvis kameran med mig, men batteriet dog tyvärr innan jag han fota.

Det var  nästan som en uppenbarelse...

Av Mita - 3 februari 2009 13:21

Jag har den digitalkamera som är ca 8 månader och det f.........

batteriet håller numera i max en dag, det är ett uppladdningsbart

batteri som kostar skjortan.


Av Mita - 3 februari 2009 13:15

Hej Lotta och tack för tipset, jag vet precis var den punkten sitter det jag bara så skitont men det är värt ett försök. Ska be mannen att "nypa" mig ikväll.

Hoppas att livet leker för dig och vovvarna.

Av Mita - 3 februari 2009 09:17

Kineserna får vara hemma idag, jag har ingen möjlighet då jag ska ut och åka lite och Lasse har musiklektioner, men jag får åka hem på lunchen och släppa ut de små.

Av Mita - 3 februari 2009 08:42

och njut av vad dagen har att erbjuda, ta vara på de små glädje ämnerna i livet.

Glöm inte att tala om för de dina hur mycket de betyder för dig.

Vad gör dig lycklig, vilka färjer, vilka dofter, vilken årstid?

Njut, imorgon kan det vara försent...

Av Mita - 3 februari 2009 08:00

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards