rocotopeppers

Direktlänk till inlägg 11 maj 2010

Värderingar

Av Mita - 11 maj 2010 20:34

Vi ska fortsätta och vi ska kämpa och ha samarbete med rätt uppfödare med liknande värderingar om uppfödning och hundhållning!!!

  

 
 
kattis

kattis

11 maj 2010 20:45

You rock girl ;) det är som du skriver; endrat skit från denna sk uppf aldrig något bra eller positivt :(((((((((
från den RIKTIGA Kattis bäst att skriv i och med att denna sk uppf skrivit kommentar med MITT namn i SIN blogg???!!!

http://www.devilminds.com

 
Jessica

Jessica

11 maj 2010 21:07

Ja jag kan inte annat än att hålla med er om denna sk uppfödare som aldrig kan yttra något positivt eller gjort något bra. Tur att det finns data som gör att allt dokumenteras noga...




http://www.perrocimarron.com

 
Ulrika

Ulrika

11 maj 2010 22:06

Förstår att du blir upprörd - rent spel, annars får det vara! Men det måste väl vara en rätt ovanlig ras, eller hur? Innan jag såg den här hos dig hade jag aldrig hört talas om Dogo Argentino.
Men en jättetrevlig hund verkar det vara i allafall!

SV: Klart att hon kommer att ha kul utan morsan! Det unnar jag henne verkligen!

http://fabulousforty.blogg.se

 
Ingen bild

åskådare 2 gånger

11 maj 2010 23:28

ja å så kastar den personen sista stenen i glashuset som gärna mailar runt "dåliga bilder" för att själv se bättre ut. Heja den som vågar göra det öppet istället!! You rock!!

 
Mita

Mita

12 maj 2010 06:23

Kattis och Jessica, vad säger vi??

Ulrika, dogon har funnits i sverige sedan 1995 och det är en snäll men väldigt tuff ras som tyvärr har fått lite fel stämpel som ras!

Åskådare 2 gånger, wow du är den första anonyma på två år....

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
susanne

susanne

12 maj 2010 06:43

sagt det förr ... den siste idioten är inte född ännu....

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Jessica

Jessica

12 maj 2010 08:07

Mita, Kattis stäm in i den vackra sången...We are the champions, my friends, And we'll keep on fighting, till the end, We are the champions, We are the champions No time for losers, Cause we are the champions...

http://www.perrocimarron.com

 
kattis

kattis

12 maj 2010 08:46

anonyma här, anonyma bloggar, påhittade nickname tja vad ska man säga??? våga stå för den du är innan det kommer en massa kommentarer och skit annars kan man bara sitta och vara tyst anser jag.

http://www.devilminds.com

 
Ingen bild

Judith

15 maj 2010 21:10

Detta låter som bland det vettigaste jag hört på länge...
Kämpa på för rasen, den behöver er...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mita - 3 juni 2015 14:46

Nu har grabbarna blivit 10 veckor och är nu ute till försäljning. Xoloitzcuintle är Mexikos nationalras och nämndes tidigare i Sverige som Mexikansk nakenhund. Rasen har ett mycket gammalt ursprung och tillhör gruppen urhundar. Xolon har en härlig ...

Av Mita - 24 april 2015 16:05


Idag har valparna fått prova på att känna på gröngräset, inte så uppskattat, lite läskigt var det nog allt!   ...

Av Mita - 11 april 2015 09:50

Nu är valparna 11 dagar gamla och jag väntar med spänning på att de små liven ska öppna sina ögon, hörde dock av en erfaren uppfödare att fullmatade tar lite längre tid på sig, och nog är valparna fullmatade allt. Det är ju helt fantastiskt hur de ka...

Av Mita - 3 april 2015 06:28

Vi är inne på dag tre i de små valparnas liv, det går fantastiskt bra, Alice är så duktig, hon var lite reserverad första timmarna men nu har hon tagit till sig killarna och vill absolut inte lämna de ur sikte, jag får lyfta ut henne för att hon ska ...

Av Mita - 1 april 2015 20:05


Efter mycket slit så har nu Alice fått sina valpar, det blev två välmående nakna jättefina killar, jag tror att jag krystade mer än vad jag gjorde när jag födde barn ...

Presentation

Senaste inläggen

Fråga mig

14 besvarade frågor

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken!


Ovido - Quiz & Flashcards